Book Read! Geleende tijd (in Dutch)

Harlan Coben, Geleende tijd (2007).

Eerste zin: “Ik zie mijn vader met die schop.”

P. 99: “Ik dacht aan de verhalen die mijn moeder over haar had verteld, over haar scherpe geest en haar nog scherpere tong.”

Laatste zin: “Ik vraag me af of we samen zullen wegrijden, of dat dit bos, na al die jaren, nog een laatste slachtoffer zal eisen.”

Het tweede boek van Harlan Coben bevestigt mijn eerste indruk ; ik vind zijn boeken spannend en de verhalen zitten goed in elkaar.  Er worden echter zoveel personages geïntroduceerd dat het soms verwarrend is, vooral als je een dag overslaat met lezen.  Een tweede minpuntje is: moeten alle vrouwen echt bloedmooi zijn?

Dit neemt niet weg dat ik wel af en toe een Harlan Coben zal blijven lezen.

3 Comments

  1. Natuurlijk moeten de vrouwen mooi zijn1 De boeken van Coben spreken ook mannen aan, lijkt me, dus die moeten er wel plezier van hebben. 🙂

    Ik heb één boek van Coben gelezen en dat was wel aardig. Wat ik echt een goede thrillerschrijver vind is Linwood Barclay. Heb je hem wel eens geprobeerd?

    • Ja, ik begrijp natuurlijk wel dat iedereen plezier aan de boeken met hebben, maar mij stoort het wel omdat het zo onrealistisch is… Maar ja, ieder zijn meug. Linwood Barclay ken ik niet, maar ga ik nu zeker eens lezen… Bedankt voor de tip en voor het commentaar.

Trackbacks

  1. Tweets that mention Book Read! Geleende tijd (in Dutch) « The Puzzles of Life! -- Topsy.com

Leave a Reply

